woensdag 7 augustus 2013

dag 16 opruimen

ik werd wakker en toen ging ik computeren een spelletje met zombies en daarna gingen we opruimen rianne en papa gingen de tent opruimen en ik ging afwassen  en ik heb meegeholpen toen ze de caravan aan het doen waren en daarna gingen we naar een rondleiding in een bierhuis van la trappe en papa vond de gids een pannenkoek en een goochemerd want er was een rondleiding en een rondleiding met een biertje en eten en wij hadden betaald voor de rondleiding en wisten niet dat er een rondleiding met eten was en de voorste rij die kreeg bier en eten en de gids zette ons op de eerste rij neer de dombo en daarna kregen alle kinderen een koekje en ik niet en toen ging de rondleiding beginnen ik vond het saai want hij ging dingen vertellen en niet zo leuk vertellen en een ding vond ik grappig dat was dan zag je een trap en daar boven stond la trappe en toen gingen we naar tilburg om spulletjes te zoeken voor papa's nieuwe show en toen terug naar de camping en nog even een spelletje doen en toen ging ik slapen en vandaag naar huis :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten