maandag 5 augustus 2013

DAG 14 NIKS DOEN

we hebben niks gedaan klaar.
Ik werd wakker en heb de hele ochtend duckkies gelezen.
en pappa deed mee en die heeft op zijn telefoon gezeten
Ik heb toen heel lang gecomputerd en filmpjes gekeken




en daarna heb ik samen met Rianne stratego gespeeld ik had verloren omdat ik geen poppetjes meer over had ik had alleen nog maar bommen en mijn vlag
en daarna ging papa zwemmen en ik ging met hem mee en toen hebben we gestoeid in het zwembad en ik had een waterpistool gevonden em heb ik de hele tijd op papa lopen schieten en toen pakte papa mijn supersoker en toen kreeg ik ook van de buren ook een soker met een fles eraan dus ik kon sneller vullen dan papa en ik had gewonnen en toen had papa die supersoker en toen ben ik gevallen over een fiets en nu heb ik een hele kras onder mijn arm en die is heel groot. Alleen het is niet de schuld van papa alleen ik had wel gewonnen
Daarna heb ik pannenkoeken gegeten en dat was het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten