dinsdag 6 augustus 2013

Dag 15 Park Hilaria

We werden wakker en hebben ontbeten en toen hebben we heel lang niet veel gedaan en ik ben achter de computer geweest en heb ik filmpjes gekeken en spelletjes gedaan en toen zijn we naar Park Hilaria geweest eerst konden we het niet zo goed vinden maar we zagen een kleine kermis. we dachten dat dat het was maar dat was het niet
en toen hadden we Park Hilaria echt gevonden en dat was groot.
We hebben heel veel spelletjes gedaan maar in het begin was het een beetje pretbedervend want papa was alle spelletjes aan het afraden en toen hebben we een show gekeken van Larie een hele gekke vogel en toen zijn we toch spelletjes gaan doen en grijpkasten maar dat was niet gelukt en toen gingen papa en ik in een hele grote toren en als je een speciale dingen zien zoals een rockende oma en een vloer als je erop ging staan zag je je schaduw in hele mooie kleur en als je met je armen zwaaide sloeg je schaduw alles weg. heel bijzonder.
en toen zijn we nog even attracties gaan kijken er waren heel veel attracties maar die waren ook gelijk heel eng en waren geen achtbanen behalve 1 en er waren attracties een soort paal waar karretje aan hingen en met losse voeten draaide het heel hard rond. kortom veel te eng.
Toen ging ik trektouwtjes doen en toen kreeg ik een Perry het vogelbekdier knuffel
en ik ben nog in een spiegeldoolhof geweest alleen daar wouden papa en rianne niet in :(
en toen ging ik dus alleen er waren heel veel opstakels ik zat 1 keertje vast ik dacht dat ik niet door de strakgespannen touwen mocht maar dat mocht dus wel en toen ben ik er gewoon door heen gelopen en aan het einde zat het spiegeldoolhof en ben ik een paar keer met mijn hoofd tegen een glasplaat aan geknald en ik ben ook in de botsautos geweest eerst papa en ik en toen rianne en ik en ik heb voor ze betaald
en dat was het....




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten