zondag 4 augustus 2013

Dag 13 Yeaaaahaaa

Ik werd wakker en toen hebben we niks gedaan en toen we daar mee klaar waren gingen we naar country festival eerst verveelde ik me maar ik ging naar een schiettent en ik ging schieten met een luchtbucks en daarmee kon je punten winnen en prijzen krijgen ik had heel weinig maar een meneer die gaf me herkansingen en extra punten en papa kwam mij helpen en hij zei dat hij het niet kon maar hij heeft in een keer 25 punten geschoten en ik 13 in 4 keer ik had bij elkaar 33 punten ik zag een pacman waar ik heel lang op zoek ben geweest maar de meneer zei dat er al een paar keer op geschoten was en hij was 65punten want de spookjes die hij moet vangen waren ook 65 punten maar ik wou hem zo graag dat papa vroeg of hij kon bijbetalen en de baas moest er over nadenken en zei 3.50 nog betalen dan mag hij mee en hij was niet stuk en nou heb ik pacman als knuffel yaaaaaaaay en vanavond maak ik weer een verhaaltje
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten